Hon pekas ut som lögnare av Sven Otto Littorin

Anna, 30, ville berätta om hur vanligt det är att män med makt och pengar köper sex. Men nu pekas hon ut som en lögnare av den tidigare ministern.

”JAG VAR EN BETALFLICKA” Anna, 30, fick kontakt med Sven Otto Littorin på nätet där han ville köpa sex av henne. ”Vi hade kontakt under en tid. Han skrev att det var jobbigt med frun. Jag var tydlig med att jag var en betalflicka men jag tror att han ville få det att kännas som något annat”, säger Anna.

– Det känns konstigt att han nekar, men han vet att jag vet, det får räcka. Jag har gjort mitt, jag har sagt vad som hände, säger hon.

I går hörde Anna statsministern Fredrik Reinfeldt framföra Sven Otto Littorins besked om att han inte ska ha köpt sex av henne. Det var absurd känsla för den 30-åriga kvinnan vars berättelse fick arbetsmarknadsministern att avgå.

Läs hela artikeln här på Aftonbladet. Hon pekas ut som lögnare av exministern

På Wisby hotell förhördes Sven Otto Littorin av sina partikamrater i flera timmar. Arbetsmarknadsministern – som under en längre tid fått professionell hjälp för sina depressioner – bröt ihop och erkände att han sexchattat på nätet i falskt namn, kan Expressen avslöja.

Samtidigt förnekade han att han köpt sex:
– Jag har inte gjort något olagligt. Jag har inte köpt sex.

Läs hela artikeln här på Expressen ”Jag har aldrig betalat för sex”

Läs även gårdagens inlägg här på Reflekterat.
Sven Otto Littorin gick till prostituerad

One response to “Hon pekas ut som lögnare av Sven Otto Littorin

  1. Pingback: Morgonens Littorin skörd av Politiska inlägg « Reflekterat – Återspegling av samhället

Kommentera

