Har ändrat på bloggen

Har nu på morgonen gjort några små ändringar på bloggen, tagit bort lite från menyn samt lagt till två stycken RSS-flöden. Dom jag har lagt till är Aftonbladets och Expressens RSS-flöden, så man ser dom senaste 5 nyheterna direkt i menyn.

Funderar på att lägga ner denna blogg, och skaffa ett riktigt domännamn samt webbhotell och installera wordpress scriptet där, då man kan göra så mycket mera med det än med det här ”hostade” scriptet.

Jag ska nog ta och tänka lite på saken, så får jag se hur jag gör framöver. Det är ju faktiskt inget större fel att använda sig av det här ”hostade” som jag gör nu.

2 responses to “Har ändrat på bloggen

  1. Jag tycker om den, du har

    • ja den är stilren och så, men finns så få funktioner. Finns gott om script och annat att installera om man använder sig av det ”riktiga” och ej hostade bloggen

Kommentera

