Varm och härlig sommarkväll

Ja ännu är det Tisdag och kvällen har kommit, varmt är det också (22.5°). Idag har väl inte hänt så mycket mera än att vi var och avtacka några från kontoret som ska sluta. Dom bjöd på kaffe och smörgåstårta samt lite kakor.

Så maten man hade med sig till jobbet idag, fick stå kvar och vänta på att bli uppäten i morogn istället. Tog lite att äta när jag kom hem itället, en kycklingburgare och en hamburgare sen tänkte jag att det var dags att vila lite.. hmmm lite och lite blev det dock inte för jag somna rejält och vaknade 3 ½ timma senare.

Just nu sitter man bara och tar det lite lugnt och skriver lite på Twitter med mina vänner, funderar starkt på att gå och kolla vad TV:n har att erbjuda. Kan ju vara lite social mot min flickvän också. Man behöver ju faktiskt inte sitta framför datorn hela tiden.

Kommentera

