Tisdag morgon och ingen sol

Ja då har man vaknat ännu en gång, sitter med sin kopp kaffe som vanligt och försöker vakna till liv. Kollar även om det är några vakna på Twitter, dåligt med det idag faktiskt. Men folket där börjar väl vakna till liv snart.

Solen försöker titta fram bakom molnen och göra det lite varmare utomhus, är 13.1 grader just nu och dagen skall bli varm och skön sägs det enligt SMHI i alla fall. Idag händer det väl inte något speciellt mer än att vi ska avtacka lite folk från kontoret som ska sluta.

Känner mig ganska trött idag, blev inte mycket sömn inatt. Hade verkligen svårt att somna och vakna flera gånger inatt. får hoppas på en bättre sömn inatt. Blir att ta cykeln till jobbet idag tror jag, så man får lite motion och njuta lite av den friska luften.

Ja nu ska jag i alla fall ta och läsa lite nyheter innan jag går ut och gör mig några smörgåaar som jag ska ha med mig till jobbet, mat som ska med är redan klart då det blir lite ris och kyckling över sen igår.

Ha en bra dag alla.

4 responses to “Tisdag morgon och ingen sol

  1. Hoppas du får en god natt sömn i natt.. cykeltur är skönt på morgonen.. ha det så gott

  2. ja det blir nog inte så bra med sen saken faktiskt.. sov ju 3½ timmar när jag kom hem..

    https://reflekterat.wordpress.com/2010/06/22/varm-och-harlig-sommarkvall/

  3. hehe 3½ timme, det är inte illa🙂
    Jag har gjort likadant… tänkt sova en halv timme men man vaknar flera timmar efter

Kommentera

