Skolavslutning om ett par timmar

Om cirka två timmar så ska jag vara på mina barns skola och se deras skolavslutning. Dom ska göra lite olika saker på skolgården, men först av allt så börjar det med att deras rektor pratar en stund.

När allt är avslutat på skolgården så blir det att gå till barnens klassrum, som det ser ut nu så får jag och barnens mamma dela upp oss och följa med en varsin då vi har två barn som slutar och går på samma skola.

I klassrummet blir det väl som vanligt lite prat om allt möjligt innan barnen får det efterlängtade sommarlovet som dom så länge har väntat på. Det lär väl bli en massa bus och skoj för barnen i sommar kan jag tänka mig.

Kommentera

