Får man inte knulla i sin egna bil

Läste ett litet reportage på NT (Norrköpings Tidningar). angående ett par som hade sex i sin bil mitt i centrala Norrköping. Centrala och centrala tål väl att diskuteras men låt oss kalla det så. Santidigt som det knullades i bilen så råkade det gå förbi en barnfamilj som var ute på en liten promenad. Vad gör dom? jo dom lyfter genast luren och ringer till Polisen och berättar vad dom har beskådat.

Men herregud, är det verkligen något att ringa och klaga över ? har folk inte bättre för sig än att ringa polisen så fort dom ser något som dom inte själva har prövat, eller gör alla svenskar det hemma i sovrummet kanske. Tycker själv inte det spelar någon roll vart folk nu knullar. Vill folk göra det i sin egna bil så låt dom göra det, skulle jag nu råka se det hela så är det väl bara att gå förbi om man nu inte är så intresserad så man stannar till och titta på.

Så tänk er för nu nästa gång ni ska ha lite sex, någon kanske ser er genom erat sovrumsfönster och ringer polisen för att dom tog illa vid sig.. Hmmmm skulle någon göra det mot mig så skulle jag nog ta och fråga varför dom kollar in genom mitt fönster.

Ja ni kan läsa artikeln här på Norrköpings Tidningar. ”Par hade sex i sin bil

2 responses to “Får man inte knulla i sin egna bil

  1. Klart man måste få ha sex vart man vill. Jag har det när jag vill och vart jag vill, det ska folk skit i.

  2. Idag smekte jag mig själv på jobbet. Ska dom ringa polisen nu, fast ingen såg det ju.

Kommentera

