Media bevakar och läser min blogg

Senaste veckan har dessa besökt min blogg. Intressant jag måste vara.

reflekterat.wordpress.com * 2010-05-24 12:33:39 TV4 AB
reflekterat.wordpress.com * 2010-05-21 08:53:37 Expressen AB
reflekterat.wordpress.com * 2010-05-21 06:49:05 Gota Media AB
reflekterat.wordpress.com * 2010-05-18 07:08:27 Sveriges Radio AB

Till alla stora tidningar och TV-Kanaler. Jag har koll på när ni besöker mig.

2 responses to “Media bevakar och läser min blogg

  1. Pingback: Tweets som närmner Media bevakar och läser min blogg « Reflekterat – Återspegling av samhället -- Topsy.com

  2. Hej!
    Jag twittrar inte, än i alla fall. Du är välkommen att lägga upp mina inlägg så länge det är tydligt att jag har skrivit det och att det finns en länk till mig. Roligt att du tycker så mycket om det jag skriver.🙂

Kommentera

