Tatuera in en pinuppa

Hur många skulle kunna tänka sig att tatuera in en pinuppa på armen? jag skulle i alla fall kunna tänka mig att ha en. Har länge funderat på att tatuera mig men ännu inte hittat något motiv jag skulle vilja ha resten av livet på kroppen. Så varför inte ta något roligt om en pinuppa, finns ju hur många fina bilder på pinuppor som helst.

Satt och tittade på en blogg igår som tillhör en av mina Twitter vänner. AyaArt är riktigt duktig på att rita, ni hittar hennes egna blogg här AyaArt. Tänker lägga upp två av hennes bilder här som hon har gjort, och jag har fått lov av henne att använda dom på min blogg, så nu behöver vi inte diskutera copyright regler.

Sexig tjej i rosa. Bild kommer ifrån AyaArt – Sexy girl in pink

Här är hennes svenska flicka – Blonde in Swedish traditional costume

Tycker dom är otroligt bra, sen har hon ju gjort ett antal flera som jag tycker ni ska titta in. Men nu tillbaka till tatueringar, självklart ska man välja en tatuering som man kan leva med och våga visa upp. En pinuppa är ju en trevlig märkning på ens nakna kropp.

Skulle vara roligast om man hade en pinupp flicka som man har fått ritat till sig själv, så man vet att ingen annan kommer ha den med i framtiden. Man vill ju inte bara ”sno” en från Internet och sen gå och tatuera in den. Så är det hur många som helst som har gjort samma sak,

Kat Von D skulle mer än gärna få tatuera mig, skulle mer än gärna vilja ha tatueringar på min barn, hon är ju så otroligt bra på att göra porträtt. Det skulle kännas otroligt skönt att få visa upp dom för alla. Vad som än händer i livet så kommer man ju alltid att älska sin barn ovillkorligt.

Hur många av er skulle vilja tatuera in en pinuppa eller har en tatuerad redan ?

2 responses to “Tatuera in en pinuppa

  1. Pingback: Tweets som nämner Tatuera in en pinuppa « Reflekterat – Återspegling av samhället -- Topsy.com

  2. Pingback: Olika ”media” besöker Reflekterat « Reflekterat – Återspegling av samhället

Kommentera

