Veronica är 21 år och knullar för $20 000

”Veronica, 21, är servitris i Sydney. Nu ska hon sälja sin oskuld i tv.

”– Jag tror inte att jag kommer ångra mig, säger hon.”

Hur många skulle inte sälja sin oskuld för $20 000. Själv hade jag tagit pengarna direkt och bytt ut min ”första gång”, den var ju totalt värdelös och tråkig.

Men för Veronica och tre andra ungdomarna verkar det bli en intressant resa då dom får åka till USA, får $20 000 för att knulla. Jo vem ska ta deras oskuld då. Jo det är ju här det roliga börjar, den ska nämligen auktioneras ut. Jag bjuder 100 spänn på direkten. Fast då kanske jag får problem med statliga myndigheter om jag lägger ett bud som ni ser, det är ju inte lagligt att  köpa sex i Sverige.

”En av deltagarna, Veronica, säger att hennes föräldrar blev vansinniga när hon berättade att hon tackat ja till att vara med i programmet, men att hon gör det både för pengarna – och för att ändra folks uppfattning om sex.”

Men hoppsan då, blev dom arga. Det skulle jag aldrig kunnat tänka mig. Är det inte det alla föräldrar vill, att deras barn ska komma hem och säga.

– MAMMA & PAPPA !!! JAG STICKER TILL USA OCH KNULLAR FÖR $20 000.

Världen är bra konstig ibland alltså. Hur tänker tjejer och killar som fortfarande är oskulder. Hur många skulle ta chansen att få dom där pengarna. Ja det är sådana saker man borde reflektera över.

Samhället är som det är, Ungdomarna är som dom är och vi VUXNA är som vi är. Men hur många stackars pojkar och flickor blev inte av med sin oskuld på valborgsmässoafton efter ett antal glas för mycket. Många av dom hade inte ens åldern inne för att dricka alkohol. Men bryr sig någon om det.. Knappast.

Varför var då jag tvungen att skriva något om detta.. För det första för att jag såg att så många andra diskuterat detta ämne (14 bloggar).

För det andra att en sådan stor tidning som Aftonbladet har ett helt reportage om det. Du finner reportaget här. Veronica ska sälja sin oskuld i ny dokusåpa

Jag säger inte att det är moraliskt rätt eller fel av Veronica. Utan detta inlägg är bara skrivet för att man ska reflektera på saker i världen. Jag tar tacksamt emot kommentarer på detta ämne. Så skriv nu en rad här under och säg vad du tycker om situationen.

One response to “Veronica är 21 år och knullar för $20 000

  1. Pingback: Tweets som nämner Veronica är 21 år och knullar för $20 000 « Reflekterat – Återspegling av samhället -- Topsy.com

Kommentera

